12/07/2014

perfect room


Niby mamy grudzień, a za oknem brak śniegu (przynajmniej u mnie). Niedziela - ostatni dzień tygodnia i ostatni wolny dzień w tygodniu. Chyba każdemu weekend szybko leci i na prawdę potrzebuję dnia między sobotą a niedzielą.
Ale pomijając to, dzisiejszy wpis będzie, jak sam tytuł wskazuje o meblach i akcesoriach do mojego wymarzonego pokoju.
 ... 
It's December, but it's still no snow outside. Sunday - the last free day of the week. Every weekend always flies very quickly and I really need a day between Saturday and Sunday.
But apart from this, today's entry will be about furniture and accessories to my dream room.


1. Pościel - najlepiej prosta biała, albo w proste wzory - czarną dużą kratkę lub paski.
   Bedding - simple and white or in simple designs.



2.Biurko - też najlepiej, aby było białe i proste:)
  Desk - white and simple:)


3. Wieszaki na ubrania - zachwyciły mnie te z Ikea, proste, białe lub czarne.
   Clothes hangers - I was delighted with those from Ikea.


4. Lampka - najlepiej aby dobrze komponowała się z biurkiem i całym otoczeniem. 
   Lamp - to well-composed with a desk.



5. Łóżko - jeden z najważniejszych mebli w pokoju.
   Bed - one of the most important furniture in room.




6. Inne akcesoria, które chciałabym mieć w pokoju:
   Other accesries, which I would like to have in my room:









To by było na tyle. Mam nadzieję, że może i Was zainspirowałam tymi zdjęciami. 
kasia

I think that's all. I hope you have been inspired by this pictures.
take care, kate 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz